Färga håret

Vardag igen efter en superhärlig helg, fast jag är iof ledig dag så ska väl inte klaga =p Solsken idag med, vilket bådar gott inför prova på dagen i agiltiy på TBK ikväll. Släpade med mig Roy dit igår och tränade lite med Liza, jag blev så imponerad av min vovva! Fast vi inte tränat på jättelänge tog hon alla hindren perfekt, hon är bäst min lilla skrutt.
På kvällen var det middag hos päronen med morfar, Ulla, Alec och Emil. Roy åkte hem för att jobba, kanske lika bra, nån måtta får det vara, släktmiddag efter bara nån vecka känns kanske som det går lite väl fort.... Saknade honom iof, bara jag som var själv där, liksom mamma och pappa, morfar hade Ulla och så klart Alec och Emil.Bara jag som var själv *snyft*

Håller på att färga håret igen, blont ungefär lika som förrut så inget att bli alltför upptrissad över, men alltid läskigt att färga blont, livrädd att de ska bli grönt =S så håll tummar och tår folket (för att de inte blir grönt alltså)

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0