Måndag igen då folket

Japp, så var det måndag igen, vad hände med helgen? Idag jobbar man bara 4 timmar iof, så ska väl inte klaga. Börjar dessutom inte jobba förrän kvart i två så.
Har haft världens underbaraste helg, var ute och gick med Liza hemma i Fors i lördags, så härligt. Solsken, blå himmel, fåglar som sjöng och fjärilar överallt, tror både jag och Liza hade vårkänslor. Kom dock på den dumma idèn att jaga liza i kohagen, vilket ju iof var jättekul tills jag halkade och ramlade framlänges i en lerpöl. Hade som av en händelse vit tröja som numera är en härlig brungrå färg. Men kul var det iaf, växa upp är inte min grej =p Gick hem till päronen och lånade lite torra kläder och drack kaffe på altanen, underbart att sitta där i solen och titta på forsen. Lämnade av Lizan hos dem, åkte hem och duschade och drog till uppsala för att träffa alla glada tokar där. Var bjuden på fest hemma hos Hanna. Hon bodde jättefint btw.  Efter vi vart hos Hanna blev det utgång, Saluhallen. Jätekul!
Blev kvar i Uppsala resten av helgen, med världens underbaraste pojk<3, kanske finns hopp för den här världen trots allt...
Åkte hem till päronen efter det  , åt jättegod mat och hämtade upp vovvan. Så, helt klart bästa helgen på länge
Nu ska jag hoppa in i duschen innan det bär iväg till jobbet

Ha det bäst i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0