Nån som fattar mitt liv som kan förklara?

Ja, jag är verkligen förvirrad över mitt liv, det går liksom från jätteskit till helt underbart på två sekunder, kan säkert bli skit igen iof men just nu tror jag inte det kan bli bättre....
Gårdagen blev udda men jättehärlig, släpa med mig Roy till Tierp, hade bara tänkt liksom typ ut och gå med Liza och kolla på film eller nått men hade inga bra filmer hemma så åkte hem till päronen för att leta upp nåttt bra och min kära mor blev då tvungen att bjuda på kaffe så klart. Stackars Roy var väl inte riktigt beredd på att träffa hela min familj redan men han var rätt cool ändå, så underbar kille <3

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta sväva runt på rosa moln

Ha det bäst folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0