Solsken =)

Så underbar dag, sitter och dricker kaffe och tittar ut genom fönstret. Klarblå himmel, solsken och supervarmt. Idag bär det iväg till billudden med Roy, kaffetermos och vovvan. Längtar,  med världens underbaraste kille, vovven och kaffe så kan man ju liksom inte önska sig så mkt mer. Borde inte vara lagligt att vara så här lycklig =p
Fredagen spenderades i Uppsala med boysen, skitkul. Köpte pizza, kollade på film och sen gick vi till Orange. Otroligt ändå att det är så pass mkt folk ute fast det var långfredag och allt. Igår var jag så trött att jag höll på att falla i bitar, åkte hem till päronen och käkade påskmiddag, sen var det direkt hem och sova, ganska trisst sätt att spendera lördagkväll men jag tror inte jag skulle ha orkat festa iaf.

Hoppas alla har en superdag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0