Förkylning och rödvin

Dags att uppdatera bloggen kanske =p. Så var man vuxen och ansvarfull på riktigt då ( okey, jag vet att det är fult att ljuga). 21 känns liksom som om man borde vara liiite vuxen iaf men icke, jag kommer nog aldrig växa upp, skyller på min underbara mjölktand, lika bra, verkar tråkigt att bli vuxen. Födelsedagen firades ute i fors i päronens hus (päronen kastades ut och fick tillåtelse att glo på film i min lägenhet istället). Blev inte så mkt folk som jag hade tänkt men gjorde inget, hade de flesta av mina favvomänniskor där, Isabell och Johan, syrran, Roy <3 och Micke med som vanligt x-antal glada brudar i sällskap. Blev VÄLDIGT mkt mat och dricka, singstar och en massa prat om en massa kul hela natten. Hade tänkt dra med folket till Brorsans men blev för sent, de stänger ju så tidigt, typ ett så hann inte riktigt med det.
Resten av helgen spenderades med älsklingen. Lördagen paddlade vi ner till Tierp, grillade med päronen, syrran och morfar. Sen drog vi till Uppsala och glodde på film med Micke hela kvällen, lite slött men var ungefär vad vi orkade med alla tre. Söndagen var ännu slöare, eller för min del iaf, Roy fixade med lite papper så jag tillbringade dagen med att lyssna på en massa very weird storys a la Micke (för er som tycker det låter intressant www.fittkramp.se men VARNING utfärdas)

Måndag tillbringades mesta dels sovande på soffan, börjar (chockerande nog) bli förkyld så mådde inte så bra. Lyckades iaf släpa mig till uppsala för salsaträning, vi övade inför showen. Har inte bestämt om jag vill vara med än, var en massa vi skulle hinna med och lära oss till dess, men det vore kul.... jaja får se.
Igår var det träning på TBK för första gången i år, var så kul att få träffa gänget och träna igen. Har verkligen saknat det!
Ikväll bär det av till Uppsala och älsklingen igen, imorrn är det ju valborg, ska bli riktigt kul ;)

Hoppas alla får kul imorrn och har det superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0