Udda dag

Ja, som det står ovan, udda dag. Inledde med att gå till ungdomsmottagningen för att skaffa nya piller (och för er som tänker OMG DET kan hon ju inte skriva om i bloggen, well I dont care). Kommer dit jättestressad och typ sprungit hela vägen, och för att förlänga receptet så är de ju tvungna att kolla blodtrycket. Sköterskan kollar blodtrycket, frågade om jag var stressad ( ja, alltid  stressad typ)  Fick sitta i väntrummet och lugna ner mig en stund så kunde de ta om det sen. Sagt och gjort, sätter mig där och väntar med en tidning, men precis innan sköterskan kommer tillbaka hör jag telefonen plinga till, bara aha, mess från Roy, pulsen gick ju upp i 120 på än gång. Stackars sköterskan såg helt chockad ut och bara " men nu är det ju ännu högre". Blev tvingad att lägga mig och vila i typ 20 min (UTAN TELEFON, som de påpekade =P ) innan de var nöjda med blodtrycket, tihi, inte mitt fel liksom.

Efter det var jag hem och käkade lunch innan det bar iväg till jobbet. De har infört nån ny grej nu att om man säljer för dåligt så får man gå hem, vilket innebar att det var rätt tomt där... Jobbade från 13.45-19.00 (skulle jobba till 21 men sålde inget sista två timmarna och kände att jag var skitförbannad så jag tyckte det var bäst att åka hem). Kommer att bli så fattig men vad ska man göra... Blir ju sparkad antagligen om jag börjar skrika åt kunderna.

Får se om Isabell dyker upp på lite kaffe snart

Ha det bäst folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0