DM och förkylning

sitter här och väntar på att dagen ska gå ungefär. Ikväll är det DM i Knivsta, ska bli så himla kul! Känns bra att komma igång med tävlandet igen, även om den här tävlingen mer är träning, tror inte vi har nån chans att vinna. Har som mål att ta mig runt bägge banorna, gärna felfritt, tror dock att om jag satsar på det kommer vi inte ha tillräckligt bra tid för att placera oss, men hellre det än att gasa på och riskera att bli diskad. Som sagt, försöker ta detta mest som träning och känna av Lizan lite inför  officiella tävlingarna i september, det är ju iaf dem som betyder nått, om vi ska lyckas bli uppflyttade i år, vilket är målet. Är svårt att tänka att det bara är träning ikväll dock, har för mkt tävlingsnerver, jag vet ju vad vi kan om det flyter på som det ska, men är ändå inte rätt att kräva det på tävling när vi inte tävlat sen februari.... Jaja, det får gå som det går.

Annars är man förkyld och har feber, mår skit, inte för att det spelar nån roll för agilityn, skulle behöva vara döende för att inte starta, men jobbigt är det. Har ju dessutom slagit vad med mamma om att jag kan gå ner 12 kg före henne, men lite jobbigt när man inte kan motionera juh... Jaja, jag SKA vinna. Vinnaren får liksom spabehandling så.
Nu ska jag vila lite innan det är dags att sätta sig på tåget till Knivsta.

Hoppas alla har det bra i regnet!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0