Öronvärk och solsken

Som jag skrev tidigare skulle jag äntligen iväg och träna agility igen men hann bara träna typ en halvtimme innan jag tyckte Lizas ena öra hängde väldigt konstigt, jag har märkt att hon ruskat  på sig väldigt mkt de senaste dagarna. Öronvärk så klart, vet inte om det är öronskabb eller inflammation men ont verkar hon ha iaf. Jag ska till apoteket och kolla om det finns nått receptfritt man kan prova annars blir det väl veten igen *suck* . Får se hur det blir med DM:et, kan ju inte tävla om hon har ont... Ja, jobbigt. 

Igår fick man besök av två väldigt skumma snubbar mitt i natten. Den ena råkade, visade det sig, vara min pojkvän, den andra var en inte helt vettig Micke på väg till Sandviken för att hälsa på nån tjej... Ja, måste bara säga att standarden på konversationen inte var speciellt hög, men tycker om dem ändå. Så söta så =p Ikväll dyker väl älskligen upp igen lät det som, med eller utan Micke, får väl se. Skulle vilja åkt till Uppsala men kan ju inte lämna hundarna själva och kan inte ta med mig bägge två. 

Imorrn blir det party i Uppsala iaf, förhoppningsvis har Åmarkarna kommit hem så man kan lämna tillbaka Klara. Har faktisiskt gått riktigt bra att passa henne ändå, trots allt. Trodde hon och Liza skulle slåss mkt mer än de har gjort. Dutkiga brudar. 

Nej, kaffetime

Ciao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0