Strange shit

Måndag igen, jag blir knäpp. Det är bara måndag och fredag hela tiden *suck*. Helgen var intressant, skulle ha fest hemma hos Roy i lördags, vilket  vi inte haft på jättelänge. Roy hade köpt en massa ( och då menar jag en MASSA) kött som vi skulle grilla, hittade lite alkohol och bjudit in lite folk. Eller ja, Micke så klart som som vanligt drog med sig en del tjejer. Lotta och en kompis till henne kom från sthlm, vilket iof jag kan förstå att man vill ha bra fest om man åkt så långt, men bara att man sitter och säger sånt som "jag kunde ju ha varit på en massa andra fester nu" tycker jag låter så jävla snobbigt, jag vet inte om det är de är i sthlm bara, inte mkt att göra åt, men oartigt är det. Visst får man väl tycka det om man  vill men man talar inte om det för alla.  Blev hur som helst en väldigt udda kväll, hade nämligen flyttat in en ny kille i korridoren där Roy bor, nån Hassan eller vad han nu hette, hur som helst verkade han okay först när jag kom dit, lite strange men helt okay. Roy tyckte han kunde grilla med oss, vilket han gjorde, fick en flaska gin att dricka vilket inte var nått alls typ, lät det som i början iaf. Men killen blev fullare och fullare och mer otrevlig med varje klunk. Typ klagade på allt, var allmänt konstig och verkligen muckade med ALLA. Slutade med att en av tjejerna började gråta, Roy blev skitförbannad, Lotta suckade om att hon kunde ha vart i sthlm och ingen ville vara kvar hemma. Som om inte det vore nog började den jävlen  tafsa på mig, mitt framför ögona på Roy, bara för att provocera liksom. Så jävla respektlöst. Roy visste väl inte vad han skulle göra, inte direkt okay att slå ner nån som är så full heller. Knuffade bort honom iaf, så killen självklart flyger omkull, inte så konstigt iof, han kunde ju knappt stå upp. Till slut drog vi iaf ut på krogen och blev av med idioten men fy fan så jävla störd.Vem gör så liksom? Nej, jag fattar inte. Tänkter hur som helst inte vara själv hemma hos Roy förrän den där har flyttat, vilker blir snart förhoppningsvis... Läskigt juh.

När det gäller mitt liv vet jag inte vad som händer, jag hade sökt sjuksköterska och socionom men kom inte in, står som reserv just nu... Hade tänkt söka nå småkurser men vet inte om det finns platser kvar nu. Ja, att allt inte bara kan vara enkelt... 

Ikväll är det agilitymöte och styrelsemöte på TBK så man blir väl där hela kvällen. Men det är väl okay antar jag.Imorrnkväll är det DM i Knivsta, ska bli så kul, inte för at vi kan vinna men ska bli kul iaf, jättebra träning hur som helst.

Det var dagens rapport!
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0