The bucket list

Intensiv dag, men precis vad jag behövde. Jobbat 9-15.00 på fyrklövern, där var det fullfart, för att vara snäll. Kom hem, vilade typ en halvtimme och var sen ut och sprang på vegavallen. Jobbigt som fan ja, har kondition som en död kossa, blää. Måste verkligen komma igång igen nu. Skönt var det trots allt, är så avslappnande att bara försvinna ut i skogen med musiken i öronen och bara Liza där. Underbart! När jag kom hem var det mat och sen iväg till TBK för agilityträning, Jättekul att vi har kommit igång igen. På söndag är det tävling som gäller i Gävle, ska bli skitkul.
Var rätt trött när jag kom hem på kvällen. Satte mig i soffan och tittade på " the bucket list". Sån härlig film! Helt klart värd att se! Fick mig att fundera över vad som egentligen är viktigt här i livet...
På tal om det saknar jag Roy så jag håller på att bli knäpp, har inte träffat honom sen måndagmorron, okey det är bara 1,5 dag men känns jättelänge. Jag fattar inte, borde ju vara van efter nästan 5 månader men näpp. Ikväll var det riktigt illa, kanske för att jag satt och kollade på världens djupaste film och funderade över livet.
Nej, nu ska jag nog vandra ut med Lizfiz innan jag går och sover, oh så spännande va?

På lördag är det kräftskiva i fors btw, årets händelse, får EJ missas

nattinatt people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0