Byebye 2009 Hello 2010

                             
Nyårs afton... Jag är splittrad, lite orolig inför 2010. 2009 har varit ett så underbart år, även om det självklart även har varit jobbigt ibland, men ändå. Ska väl vara nöjd antar jag. Hoppas verkligen att 2010 blir minst lika bra. Börjar ju plugga nu i 14 januari. Ska bli så himla kul, längtar! Sen håller vi på att leta lägenhet för fullt så snart kanske man flyttar också, om nu flytta till Uppsala räknas som att flytta.
Planerat 2010 är Worldcup i Sydafrika, ska bli skitkul, fotboll, fest och hälsa på the south africans (som Roy kallar dem). Sen blir det SM i agility i Karlstad, ska tyvärr inte tävla själv, så långt har vi inte kommit, men Jennifer och Kep ska tävla, så vi ska dit och heja! Så blir det självklart England igen, ev hänger även familjen med. Nervöst? JA, så in i hel.... men tror att det går bra. Roys familj är ju så underbara, så hur kan man inte tycka om dem?
Ja, både nervös och förväntansfull inför 2010... Fortsättning följe ;)

Vad händer idag då? Efter mkt övervägande har vi bestämt... att vara i Tierp (eller snarare efter att ha insett hur fattiga vi egentligen är). Blir nog kul iaf tror jag, inte lika häftigt som att bo på hotell i sthlm och festa där så klart men troligen lika kul. Blir förfest hemma hos Isabell först, sen middag i Fors och sen improviserar vi =P
Hittat en så himla snygg klänning i valbo som ska bäras ikväll så snygg kommer man att vara iaf. Hm, undra om jag håller på att bli osvensk? Får man säga att man kommer vara skithet? nja, bor man med en galen britt så blir man nog naturligt lite mindre lagom. NO MORE NEUTRAL! Jag är bäst, simple =)

Jaja, GOTT NYTT ÅR PÅ ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0