December

Jul igen, sa underbart! Har fixat julgardinerna, stjarnan och ljusstakar. Bakade pepparkakor igar och satte upp apelsiner med nejlikor i i fonstret. Idag har jag jobbat i Orbyhus, pa moderns jobb, 7-13 sa helt okey. Imorrn jobbar jag i Fors, yes, let the casch flow. Helgen var det hockey som gallde, eller nja, Roy var pa hockey med pappa och Lasse, jag fick inte folja med for det var en " killgrej". Antar att supa och skrika inte ar okey om man ar tjej, suck... Nasta gang foljer jag med oavsett vad de sager, jag tar inte en till shoppingtur och plagas (har fortfarande Roys dator sa still skitstavning).
Orattvist ar vad de ar! Till hockeyrinkarna brudar!

Nar det galler agilityn kan jag meddela att Karlstad tavlingen var arets katastrof. Agilityklassen gick val okey, vi gjorde en liten miss pa slutet och blev diskade men hoppklassen gick SKIT. Jag var trott, Liza var trott, allt blev skit. For det forsta holl tavlingen pa i evigheter! De borjade 8 pa morgonen, hade small och medium, klass 1 och oppen hopp pa fm och large pa em vilket lat okey, men de borjade inte med large forran 3 och hade inte hoppklassen forran 6 pa kvallen, da hade vi varit dar sen 11 pa fm och var helt slut, tyckte inte det var ratt att krava att Liza skulle kora en klass till nar hon uppenbarligen inte orkade, sa strok henne fran oppen hopp och akte hem.
Vi ska till linkoping i januari istallet, hoppas att det gar battre dar, tranar vidare iaf. Vi SKA upp i 2.an!

Nu ska jag ut med skruttvovvan och hoppas pa att toyboy kommer hem snart

Peace people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0