Facebook

Efter tjat från mor, syster och vänner har jag kapitulerat. Jag erkänner, jag har gett upp och gått med i facebook. Jämmer och elände folket! Jaja, ingen är perfekt.

Förutom det har det varit en lugn dag, jobbade ute i fors mellan 7-15. Gick hem till päronen efter jobbet, bara för att upptäcka att systeryster och moder jord hade galen storstädning. Evakuerade snabbt till Tierp där jag segat på soffan sen dess. Roy jobbade till nio, kom precis hem nu. Jag är så glad att jag inte är egenföretagare, får ju jobba arslet av sig nu innan jul. Som tur är är han ledig sen, till 4 januari. Mysigt ska det bli =) Har inte haft så mkt tid tillsammans nånsin tror jag, bör man vara orolig?

BTW är planen att flytta till uppsala nästa år, så är det nån som har en lägenhet att hyra ut, RING!

Nu ska jag dricka kaffe och sega vidare

Ha det bäst gött folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0