Fixat

Så där ja, nu börjar det ju se okay ut härinne. KOm ääääntligen på var man ändrar texten i menyn, nu behöver jag bara veta hur (om man nu kan göra det) man ändrar texten i headern, utan att behöva göra en ny egen header själv (jobbigt, jag är lat).

Men enough about designen. Igår var en jättebra dag, bästa på länge. vi var till sthlm och tävlade på dan, var liiite sena iof, kom fram precis när banvandringen börjat, sprang in och hann precis gå banan. Liza skötte sig jättebra, även om vi blev diskade på slalomet, som var lite för svårt för henne. I andra klassen, som också var en agilityklass (de hade dubbla agilityklasser) gick det bättre, vi var felfria och kom trea med 36,0 sekunder. Malin Elfström vann med Prim med 30,94 sekunder och tvåan hade 32, nånting sekunder så Liza var liiite långsam. Jag tror att det var starten som tog längst tid, Liza har fortfarande svårt att hålla farten uppe i snäva svängar. Kan vara att hon inte riktigt har musklerna som krävs. Vi fick en jätteknas sväng som nog tog en 2 sekunder extra också, men det jag var minst nöjd med var våra kontaktfält. De var INTE bra, och jag borde jag gjort om dem, men blev så taggad, ville vinna liksom. NOT GOOD, om man säger så, det straffar sig i längden.
På kvällen var vi till brorsans med Isabell och Johan och käkade pizza. Mums mums. Efter det gick vi hem hit och drack glögg. Mysigt. Var himla kul att få prata med Isabell och Johan igen, planerade lite inför nyår och sommaren, vilket jag verkligen behövde. Nånting kul att se framemot..
Mår bättre igen känns den som, kanske mest var pms, vem vet.. Tror faktiskt det kommer bli okay

Nej, dags för kaffe =)

Over and out people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0