Fredag, nostalgitripp och partybrist

Fredag igen, tror jag börjar bli gammal. Tiden går så fort, har haft lite nostalgitripp idag. Känns som att 2009 har gått så fort, och ändå har det hänt så mkt.  Känns lite som om jag inte riktigt hunnit med... Jag klagar inte,  har underbar pojkvän, världens bästa agilityhund, otroliga vänner, superfamilj och precis kommit in på en utbildning som jag verkligen vill gå, det är bara det... ja, att jag inte hunnit fatta riktigt, allt har gått så fort och jag har bara hängt på i princip. Kan inte låta bli att tänka tillbaka, och fundera över hur det kunde ha blivit, om... måste vara världens jobbigaste ord... om jag hade, jag vill inte ändra nånting, tror inte jag kan ha det bättre än jag har det nu, men iaf...

Tydligen har min käre toyboy lovat mina päron att vi ska hem till dem ikväll så det blir alltså middag med familjen som gäller, inte riktigt vad jag hade tänkt men helt okej... Imorrn blir det fest hos Isabell iaf, ska bli så kul, jag e så grymt partysugen, skulle vara kul att dra ut i uppsala nån kväll men tror inte jag har varken råd eller tid nu innan jul, så hemmafester får duga. Päronen har lovat att lära Roy bugga innan juldansen 25 dec, ska bli intressant... fast iof, 90% av de som går till den dansen kan inte dansa iaf, så tror inte han behöver oroa sig. Sen är det ju NYÅR, PARTYYYYY!! Planen är att boka hotell i sthlm tillsammans med lite folk, ska bli skitakul. Jag längtar... Sen börjar skolan och nations och kårfesterna, sååååå kul. 

Nu ska jag dricka lite vin och dansa runt lägenheten.

Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0