Just one of those days



När man är så trött att ögonen nästan håller på att falla ihop. Jobbat idag med, 7-13 så ganska soft, men jag var sååå trött efter lunch att sista timmen bara var ren tortyr. Grejen när man jobbar på dagis med barn är att man måste vara med, 110% hela tiden. Det går inte att vara trött och seg även om man vill. Kom hem och slocknade på soffan, sov till 17.00 innan jag med en ENORM viljeansträngning släpade mig upp från soffan och diskade upp berget av disk som samlats på diskbänken. Jag förstår det inte, man diskar och diskar men det händer inget. Konstigt.. En annan underlig sak är att någon verkar sno vårt kaffepulver?! Jag köpte nytt, en stor förpackning Zoega förra veckan, och nu är det helt BORTA? Var, hur? Mystiken tätnar...

 För övrigt är jag fortfarande superglad över att jag KOM IN PÅ UTBILDNINGEN! SÅ lättad och taggad så det är inte klokt. Längtar faktiskt till januari nu.

Nått mindre spännande är budget och verksamhetsplan för agilityn som jag fortfarande inte skrivit, tänkte göra det imorrn när jag (än så länge) är ledig.   Fast iof så blir det vin och mys med världens underbaraste kille sen på kvällen så jag klagar inte...

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0