New design

Som ni kan se =) Jobbar fortfarande på en del saker, men har suttit här i tre timmar snart, så måste nog ta paus och ta ut vovvan innan hon blir knäpp. Nån som vet hur man ändrar texten i header eller färgen på texten i menyn kan ju höra av sig för jag är bara förvirrad för tillfället. Annars så har det varit en lugn början på helgen, var in till Uppsala igår med Roy och Alec. Vi gick och käkade på Thai village och gick sen och såg New moon. Den var riktigt bra, men inte lika bra som ettan, så klart. Men jag säger bara Jacob... dregel liksom...
Roy tyckte det nog inte vara lika kul men jaja =p

Idag har man varit ensam hemma hela dagen, Roy drog iväg och jobbade, PÅ EN LÖRDAG!? Helt oförståligt...
Rätt skönt att bara sitta hemma och slappa iof. Eller nja, mest tråkigt... skulle va kul att ut och festa lite.. (hint till alla) 
Skulle va skönt att få släppa allt, har varit rätt jobbigt på slutet, av flera andledningar... Är väl sånt man måste gå igenom om det ska funka, men det skrämmer slag på mig. Skulle va så skönt att bara ge upp, men jag skulle ångra mig resten av livet. Jag älskar honom, simple as that, bara att kämpa på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0