New horizon



Idag har man jobbat hela dagen. Blev lite kaos imorse. Skulle jobba i örbyhus, men tyvärr hade de glömt att prata med mig om det igår så jag trodde jag var ledig. Klockan 8.40 ringde mamma och sa att de ringt till henne halvtpanikslagna och undrat varför jag inte dykt upp nångång. PANIK, låg ju fortfarande och sov liksom, kastade mig upp ur sängen, ut med Liza, in igen och gav henne frukost och sen iväg. Var på jobbet vid 9.00 iaf, rätt bra jobbat tycker jag.

Annars är allt riktigt bra, av nån andledning känner jag mig onormalt lycklig, typ som känslan när man klättrat upp för ett berg och äntligen kan njuta av utsikten. Den känslan har jag, ja lycklig helt enkelt. Så underbart, fluff och duff <3 Den här veckan händer det en hel del också. Ska till sthlm på lördag med Karin och Emma, och hem till Isabell och Johan på kvällen. På söndag är det lucia med familjen och sen pratade Sandrorna om att träffas nån dag. Igår var det dessutom agilitymöte med Karin och Yvonne, faktiskt riktigt kul att planera inför nästa år

Nu ska jag hoppa in i duschen så man är lite fräsch när boyfrienden kommer hem. Inte för att han märker nått som har jobbat med att klättra i träd hela dagen =)




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0