Nyår

Vad gör man?
Hade tänkt åka till sthlm men eftersom man e pank och boyfrienden inte heller har så mkt chash så vet jag inte längre.. Uppsala kanske? Men då e frågan, vad gör man i uppsala? Hittar en fest? Går ut på krogen? Eller så e man kvar i Tierp... vilket iof låter väldigt sorgligt men billigt iaf. Hänga med Isabell och Johan kanske? Eller vara hemma med familjen i Fors.. MEN jag vill verkligen till sthlm, skulle vara så jäkla kul! Ja, det är inte lätt när det är svårt...

Idag har man varit och shoppat loss i Valbo. Klänning och ny väska till nyår, samt lite smycken var det otroligt nödvändiga som inköptes. Jag vet, men har man så mkt pengar som jag har så måste man ju slösa lite ibland (ironisk, för er som inte fattade det)

Julen har varit helt underbar iaf! Hemma med familjen i Fors tillsammans med älsklingen. Bästa julen nånsin!

Bild från julafton...

mys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0