Alla hjärtans dag <3

Ja, fick ett hjärta av mamma, det lär väl vara det jag får idag *snyft*. Nej, egentligen är det väl inte så farligt, jag överlever, lovar... Däremot satt jag och tittade på Shakspeare in love i veckan, SÅN kärlek vill jag ha. Som de säger på filmen "love that captures your heart and overthrows mountains, that last forever, come heaven or hell". Japp, give me give me liksom. Jag menar, visst det är bara en film, men blicken i Joseph Fiennes ögon (alltså han som spelar shakespeare) är ju heeelt underbar.

Vad gör man annars idag? Inte mkt, är förkyld, då menar jag så där jobbigt förkyld när man inte riktigt är dödssjuk men iaf inte orkar anstränga sig överhuvudtaget. Pank är man också, så jag har inte ens råd att trösta mig med hyrfilm och godis. Ja, livets prövningar, eller hur? Kanske ska smyga hem till Isabell och kika lite på hennes lägenhet, men dyker man upp för tidigt får man väl bära grejer så väntar nog ett tag med det =P
Igår var jag hem till päronen och käkade finmiddag, mamma fyllde 44 år, hej och hå, snart dags att fylla 50 kära mor =P Var riktigt gott och desutom jättefint vin. Härligt. Det ska man ju leva på en vecka nu, då man inte har råd att köpa mer mat =S så tur att det var gott, haha. 

Jaja, vi hade iaf tur med vädret


over and out smurfar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0