Hur dum e jag egentligen!?

Och nej, jag vill inte ha nå svar på den frågan =p Som nämnts tidigare har jag lyckats mosa mitt knä, men det kändes faktiskt mkt bättre nu på kvällen när jag var ut med Liza. Gud vad bra tänkte jag, då kan jag ut och springa igen imorrn, är ju sjukt vad fort man blir beroende av träningen. Fick plötsligt världens överskottsenergi (eller övertröttsenergi kanske är mera sant) och bestämde mig hastigt för att passa på att träna lite lydnad med Liza på parkerigen här utanför innan jag gick in. Körde lite inkallning, läggande och fritt följ vilket gick skitbra. Gud vad kul det var att träna lite igen! Tänkte sen smart som jag träna lite bakombyten för agilityn innan jag gick in. Släpper lös Liza och skickar iväg henne, ber henne byta håll och ska då snabbt springa bakom henne. Slänger mig till vänster vilket självklart får mina fötter att försvinna upp i himlen och vad väljer jag att landa på, jo mitt redan mosade knä. Så nu e knäet ännu mer mos och jag kommer säkert bli vackert blåfärgad på hela vänsterbenet. Ja, som sagt, hur dum e man.  Annars kan man ju tänka att det kanske är halt och då inte så smart att kasta sig åt nått håll i mina snorhala skor, men nej, så smart e tydligen inte jag.
Tänker skylla på att vi har haft labb hela em vilket verkligen körde slut på hjärnan, jag tänker helt enkelt inte längre. Vi skulle ha slutat 16.00 men var inte klara förrän 17.30 typ. Men jaja, studenter har ju inget liv iaf så det är ju lugnt.
Får se nu då om jag kan springa nått imorrn eller om knäet tänker strejka igen.

Imorrn är det helt sjukt jobbig dag, gruppövning från 9.00 till 16.00, blää,  så jag ska nog sova nu


Ha det bäst folket och tänk INNAN inte efter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0