Ny blogg

Japp, jag föll för trycket jag med. Tyckte det verkade bra att skriva riktig blogg istället för på hemsidan, tycker den ska handla mer om djuren och inte nån egotripp om mitt liv, men därför jag skaffa denna blogg istället. Då kan jag skriva om det viktigaste i mitt liv, MIG =P haha, det där låter ju jättebra. Helgen har varit heltsjuk. Skulle ha pluggat men festat istället. Jag vet verkligen inte om jag vill plugga vidare inom husdjursvetenskapen, jag  vet inte om jag tycker det är nå kul  och är så less att låsas att det är bra när alla frågar.  men vet inte vad jag ska göra istället.... Jaja vi får se.

Fredagan tillbringades med Babell, vi skulle bara kolla på film och ta det lugnt men råkade hitta en halv låda vin och sen var det ju kört =) Johan kom hit på kvällen för att hämta upp Isabell, då stod vi och dansade salsa i köket. Sjukt =)
Jag och Alec har ju börjat dansa på dansakademin i uppsala. Ska kanske ha uppvisning på stadsteatern i maj, så nu tränar vi för fullt, därför jag tvingade Isabell att rycka in och dansa hon med. Så att ingen nu tror att vi bara ställer oss och dansar salsa i köket utan anledning.
Hur som helst,  efter lite övertalning lyckades vi lura med oss Johan ner till Brorsans mitt i natten, han var ju nykter stackarn men han hade nog kul med att försöka hålla koll på oss. Träffade på grabben igen, vet allvarligt inte vad jag håller på med... tyckte bara det verkade vara en kul grej men det känns som att det här kommer bli komplicerat oavsett vad jag gör..

På lördag var det dags för fest igen, den här gången var det årsfest på TBK, vi hann väl vara nyktra en timme ungefär. Inte bra, ganska lättpåverkade, fast vi inte hade med oss så mkt sprit alls. Traditionen hölls i år igen, har man rykte att vara värst måste man ju leva upp till det =p Men till mitt försvar måste jag säga att Isabell nog var rätt bra tvåa i år.Blev inte så sent iaf, vi åkte nog hem vid elva nångång. Ringde upp grabben igen, ja jag vet, det är inte bra. En gång är ju liksom ingen fara, två är väl okey men tre kanske man ska börja fundera vad fan man håller på med egentligen... skulle nog behöva få lite vett indunkat i skallen tror jag.. 

Imorrn är det tenta, jag känner mig totalt lost, tror inte ens det är värt att åka dit, jag kommer inte klara det... Nån med koll på sitt liv som har lust att byta med mig? Just nu är allt bara komplicerat, bläää

Nej ,slut klagat för den här gången

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0