Om jag bara kunde drömma

Trött efter helkväll i uppsala  med bordshockey, ja, alla undrande, jag var bäst på det med (inte).
Idag blir det tiggrunda runt äldreboendena i Tierp. SNääääälla ge mig jobb *blink blink*  Känner mig verkligen inte i form för att flörta med chefer men har lovat Isabell hela veckan och hon börjar bli lite förbannad nu, så är väl bara att  bita ihop och släpa sig ut. Sen ska jag hem till päronen och hämta Liza som bott  där över natten när matte for runt i uppsala. Efter det ska jag sooova och glo på film, ja man kan göra det samtidigt, tro mig.

Lägger in en till superbra lasse låt, har Lars Winnerbäck vecka den här veckan så tänker plåga så många som möjligt med hans låtar =)

Vsg gott folk!

Lars Winnerbäck - Balladen Om Konsekvenser  Lars Winnerbäck - Balladen Om Konsekvenser

Ha det bäst folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0