seeg söndag

söndagar måste vara segaste dagen på veckan. Har träningsvärk i benen så jag kan knappt gå och på nått sätt(som inte är lämpligt att nämna i bloggen) lyckats slå sönder knäet, är lilablått och svullet, jag ser inte klok ut helt enkelt, men de är ju söndag. Gårdagen var ändå rätt lugn, var ut och promenarade med päronen i fina vädret på fm, helt underbart. Sov och glodde på film på em och åkte sen tillbaka till päronen för att glo på melodifestivalen. Har man ingen pojkvän för man väl umgås med sina underbara föräldrar. Alla andra var ju med diverse pojkvänner.... Jaja, åter till melodifestivalen. Först, var det NÅN som missade att hon som e programledare (vet inte ens vad hon heter) är singel! Va fan, det var "stackars mig som e singel," och "här står jag ensam kvinna utan familj" heeeela kvällen, jag höll på att få ett utbrott. Liksom ja, vi fattar att du e desperat, håll käften nu! Enda räddningen på kvällen var Måns, får man vara så söt eller? Suck, vart hittar man sån pojk nånstans? Annars var jag inte så väldigt imponerad av låtarna, hur kan de av alla tusentals låtar som skickas in välja ut dem där? Det kan ju inte vara de bästa, då blir jag allvarligt oroad. Gillade Heat iof, men det var nog enda bra låten på hela kvällen.

Blev uppringd av Crille på kvällen, så drog hem till Tierp igen för att träffa honom... Vet inte vad de e för udda grej jag håller på med, men just nu är det ungefär vad jag behöver. Men jag vet inte, har ju en förmåga att fastna för fel killar... och när Alec till och med påpekade att han påminde om Robin höll jag på att få hjärtattack. Den vägen vill vi inte gå ner på igen...

Snart ska man iväg på årsmöte på TBK, jag fattar inte varför de alltid lägger festen först och mötet sen, då måste man ju sitta där varje år och lyssna på allt man gjorde på festen, jättekul =P Ska bli ansvarig på agilitysektionen i år, det ska bli kul, tror jag iaf

Det var dagens rapport det, nu ska jag klunka mera kaffe

Blupblup!


ps, lägger in en bild från årsfesten ;-)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0