Tenta from hell

Ja, kemi tenta som jag redan nu kan säga att jag inte klarade och ännu mer funderingar om framtiden och mitt liv är ungefär vad jag har sysslat med hittills idag.  Det enda positiva med den här dagen är vädret, så underbart vackert! Ska ta med mig Liza ut i skogen och gömma mig från verkligheten en stund. Känns som att allt är komplicerat just nu, tror dessutom jag håller på att bli kär i enda killen jag verkligen inte borde bli kär i... är säkert bara därför också, jag är väl lite störd.

Ikväll är det salsaträning igen, ska bli såååå kul, älskar verkligen det. Är det roligaste jag gjort på länge, även om jag fortfarande inte fått ordning på skakandet på axlarna, skumt. Bara att träna vidare =) Är ju ett tag kvar till maj och stadsteatern än. Fortfarande jättestel efter helgen så detta lär bli spännande.

Nu ska jag klunka lite kaffe innan jag ger mig ut i solen

Ciao folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0