Tråkdag och stinkande tanter

Blää vilken tråååkig dag, har haft cellbiologi hela fm, när vi skulle ha varit LEDIGA. Totalt omotiverad så det var verkligen genomliiida dagen som gällde. Inte bättre av att föreläsaren var skitseg heller. Tur att  vi slutade tolv annars hade jag blivit knäpp. Åker hem och går in på Ica för att handla lite mat. Kommer på att jag ska frukt med och går fram till äpplena där jag tvärstannar, det luktade fan piss! Backar snabbt bort från de stinkande äpplena och bestämmer mig för att köpa några avokados istället , går fram till dem och upptäcker att det luktar ännu värre där! WTF is wrong!? Börjar se mig omkring och upptäcker snabbt källan till odören. Tätt bakom mig står en liten,inte helt fräsch äldre dam. Mådde så illa att jag rykte med mig det nödvändigaste (kaffe) och sprang ut ur affären. Ännu ett tecken på det jag vetat länge, man ska dö ung, själv siktar man väl på 30 eller nått sånt...  Ja, det var väl min dag än så länge, ska försöka ta mig samman och dra ut och springa lite igen innan träningsvärken sen gårdagen sätter in.

Ha de bäst my darlings! (och alla andra med så klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0