upp och ner

upp och ner, ut och in, ingenstans och överallt. Vem konstruerade denna bergochdal bana? Jag vet inte om jag vågar börja om igen, känns ju som ju bättre man mår och ju högre man klättrar desto längre väg att falla när det går ner igen...

Igår var det salsa igen, jättekul men jag var totalt ofokuserad. Kändes som fötterna rörde sig men det var liksom ingen koppling till hjärnan. Sen var jag iväg och spelade biljard med jättesöt pojk,  biljard är helt klart min grej, bäst som vanligt =p Var totalt ofokuserad dock, men den här gången var det inte mitt fel, hade lite väl trevlig störning (A)  Men suck, om allt bara kunde vara enkelt, orka kasta sig in i den karusellen igen. Man kanske skulle satsa på klosterlivet? Det verkar ju trevligt... eller nja, kanske inte, skulle nog sakna en hel del grejer då =p

Underbar låt<3 passande...

 Lars Winnerbäck - Idiot  Lars Winnerbäck - Idiot

Ha det bäst folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0