Framtiden är en underlig grej

Okey, nu har jag bestämt mig. Jag kan inte fortsätta med nått som jag inte vill bara för att andra tycker det. Jag måste göra det jag vill, så jag har bestämt mig för att hoppa av husdjursvetenskapen. Måste dock på nått sätt ha pengar till hyra och sånt nu under våren och sommaren för jag kan inte börja plugga nått annat förrän i höst. Knepigt värre, men ska till jobbet nu i idag eller imorrn och höra om de behöver vikarier, enligt Isabell har de ju lyckats skrämma bort alla så det låter ju bra för min del. Annars kan man ju kanske plugga nån kurs nu bara under våren... Ja, vi får se vad som händer. Eller så sticker jag till Rhodos och jobbar några år, bara lämna allt här hemma. Det vore härligt, tyvärr bryr jag mig alldeles för mkt om alla här för att göra det.

Annars ska jag inte göra så mkt alls idag, har fortfarande inte vart hem till Isabell så ska väl försöka ta mig de 20 metrarna dit och kolla in hennes lägenhet om hon är hemma. Ta en lååångpromenad i skogen med Liza kanske också, terapi liksom. Är så skönt att bara försvinna iväg från resten av världen ibland.

Är det nån förresten som vet vad de är för ufo som landat här utanför på parkeringen? Jag och Liza var väldigt fundersamma när vi var ut igår, så förslag på vad det kan vara mottages tacksamt.

Ha en bra dag allihopa och kom ihåg att vänner är änglar utan vingar, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hur är det med dig?

Var ju ett tag sedan, vad gör du..har du flyttat hemifrån du med?



/ Emelie

2009-02-24 @ 21:25:14
URL: http://ludwig2008.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0