Agilitytävlingar och uvi

Nästa helg är det dags för vår tvådagars tävling på TBK. Ska bli himla roligt, vi har just nu 220 startande. HJÄLP!!! Men jag hoppas vi ska klara det bra, bara vi får ihop tillräckligt med funktionärer och tekniken inte sviker oss.

Den här veckan har i övrigt varit blääää, jobbade tisdags, kom sen hem frånm jobbet och mådde skit, för att utrycka det snällt. Hade så jävla ont i magen. Lyckades lista ut att jag antagligen fått urinvägsinfektion (av det konstanta springandet på toaletten). Hoppades dock, dum som man är, att jag skulle må bättre till på onsdag så man kunde jobba kvällen iaf men efter en totalt vidrig natt (sov typ en timme) insåg jag snabbt att detta nog inte skulle gå över av sig själv på några dagar. Ringde till jobbet och sjukskrev mig (de blev INTE glada) och åkte sen ner till akuten, som så klart var överbefolkad av sjuka människor. Efter att ha suttit där i en halvtimme utan att nått hände insåg jag att jag iaf inte skulle hinna få nån penicillin den dagen, åkte och köpte ipren och åkte hem igen. Det hjälpte faktiskt, mådde lite bättre på kvällen. Isabell kom över och fikade, trevligt trevligt, och runt tio på kvällen dök även min älskade boyfriend upp i sin nya urhäftiga (haha) landrover. Kändes lite konstigt att träffa honom igen när vi inte setts på nästan en vecka men har verkligen saknat honom, det är lite läskigt....

Skulle ha åkt ner till sjukhuset igen idag men orkade inte, när man inte känner sig döende (vilket jag gjorde igår) känns det inte lika nödvändigt att åka ner och spendera en hel dag sittandes på sjukhuset och vänta. Måste nog åka ner imorrn iaf, lite rädd att det ska gå upp i njurnarna, kan ju få blodförgiftning då =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0