Efter midsommar

Så var midsommar över, det är läskigt vad tiden går fort. Hade otroligt roligt på midsommar i år. Åkte med Roy, Micke och Marco ner till Pia (en kompis till Roy) som har sommarstuga på Torö i skärgården. Fantastiskt vackert var det! Vill också ha sommarstuga i skärgården. Det bjöds på jättegod mat, roliga lekar och god dricka.... Bästa av allt var nog ändå att basta och simma i havet mitt i natten, så härligt! Midsommardagen gick väldigt fort, vi vaknade vid två på em, åt frukost och chillade vid havet en stund. Sen åkte vi hem till Mickes föräldrar för att titta på lite skogsmaskiner , boys and  their toys alltså, Roy såg överlycklig ut =p Jag kände att jag inte riktigt passade in med mina vita sommarkläder bland maskiner och lera men jaja. Jag och Roy åkte hem till tierp på kvällen, efter att ha släppt av Marco i Uppsala. Hämtade upp Liza som vart hos päronen, passade på att sno lite pizza och vin och vandrade sedan hem till mig mitt i natten. Älskar verkligen sommarnätter, underbaraste som finns! Luften, ljuset och ljuden, underbart!

Igår fyllde Roy 23 år. Grattis älskling! Firade det här hemma i Tierp, bakade tårta (eller ja morotskaka) som faktiskt smakade väldigt bra, delade ut presenter, han fick kubbspel av mina föräldrar, och t-shirt och en lite udda gubbe  kalllad Max av mig. Tror han var nöjd =) Underbar dag, synd att vi var lite trötta efter helgen bara.

Imorrn börjar man jobba på Forshem för sommaren, ska bli både roligt och tråkigt. Roligt att slippa sitta hemma hela tiden men tråkigt att inte kunna träffa Roy lika mkt....

Nej, nu e det dags för lunch!

Trevlig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0