Love, sunshine and coffe

Thats what lifes all about =) Insåg att det var läääänge sen jag uppdaterade bloggen, jag vet, Im so bad. Helgen har varit helt enkelt underbar, älsklingen som äntligen är frisk(are) igen, solsken, bad och kubb. Blev tvungen att jobba på Forshem lördagkväll men det gjorde inget. Jag trivs verkligen där, hoppas jag kommer in på sjuksjöterskeutbildningen till hösten för jag tror verkligen att det här är det jag vill hålla på med. Dock kanske jobba med annat än dementa, vore superkul att jobba på nått privatsjukhus t ex. Jaja, vi får väl se vad som händer. Kommer jag inte in på sjuksköterska får jag väl söka undersköterske och plugga vidare sen. Gårdagen spenderades hemma hos päronen i fors tillsammans med Roy, Alec och Timmy. Det var kul, chillade hela dagen i solen, började med att spela kubb. Jag och Roy mot Timmy och Alec. Vi vann SÅ KLART, sen tog vi en VARM promenad bort till Frebro och badade. Jag var dum nog att gå barfota, vilket inte var skönt på grusvägen. Hade till slut så ont att jag snodde Roys skor, tur att man har snäll pojkvän <3 Liza var med hon också så klart och simmade som en galning. Jag fattar inte, om jag badar då kan hon simma hur mkt som helst, men simma själv när jag står på stranden går inte, inte ens efter pinnar. Om jag däremot bara ställer mig med vatten upp till typ knäna, då kan hon simma själv run halva sjön, skumt... Efter badet blev det god mat och glass hos päronen, sen blev det mera kubb. Den här gången jag och Alec mot Roy och Timmy, vi förlorade ENBART för att Alec av nån underlig andledning envisades med att skjuta ner kungen, TVÅ gånger!! På kvällen kom familjen hit på mors dag middag, blev moussaka till varmrätt och grekisk youghurt med  honung och valnötter till efterrätt. Jag var faktiskt riktigt nöjd med maten, fast jag var skittrött när jag lagade den och hade hudton som en överkokt kräfta =S

Idag är man ledig och ensam, älskligen åkte tillbaka till uppsala typ halv sex imorse för att jobba, stackarn. Jag funderar på att gå och simma och sola lite på aspenbadet, måste nog köpa solkräm först dock, vill inte se ut som en kräfta idag igen...

Ha det bäst gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0