Städdag, regn och hotande förkylning

Idag skulle man ha åkt till Örbyhus för att simma lite men nix, vad upptäcker man det första man gör när man kikar ut genom fönstret imorse, jo REGN. HELVETE! Vad har gudarna emot mig, så fort jag ska iväg och simma blir det skitväder. Dagen spenderades istället med att städa lägenheten (vilket verkligen behövdes) och lyssna på lite underbar musik. Bytte dessutom glödlampa i hallen, det var ett äventyr bara det, ståandes på en vinglig stol, skruvandes glödlampa med ena handen och försökandes att inte tappa lampan med andra =S   Ikväll kommer älskligen hit, lovade att vara här vid sex men det tvivlar vi på. Sist blev jag faktiskt riktigt förbannad, jag menar, visst att man kan bli sen men han e ju aldrig i tid... Jag vet, men jag e svensk och vi ÄR besatt av att vara i tid! Sen om man i England använder klockan mer som dekoration är inte mitt problem. Jag kommer att forsätta bli förbannad om man dyker upp 2 timmar för sent... Tyvärr lyckas jag aldrig vara arg mer än typ tio min, Roy och Liz borde bilda klubb, båda e alldeles för söta för att man ska kunna vara arg på dem, och båda e alldeles för väl medvetna om det!

Nu ska man ut och springa en stund i regnet istället, nu när det inte blev nån simmning för man väl improvisera så gott man kan när det gäller motionen

Ha det bäst gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0