Havregrynsgröt är INTE gott

Positivt tänkade eller ej, det smakar skit! Det  är fakta. Sen att det är billigt och en stackars fattig student försöker intala sig att det är okey att leva på havregryn är ju en helt annan sak.

Idag bär det av in till sthlm för att hälsa på Sandra och hennes  nya boyfriend. Får se vad vi hittar på, Sandra hade tydligen inte koll på krogarna i sthlm (hon e ju från östhammar så man kan ju inte ha för höga krav) men det löser sig nog. Nått kul ställe hittar vi nog på =)
Sandra fyller för övrigt år på måndag, GRATTIS GRATTIS!
Gårdagen var bara blä så den tänker jag inte gå in på, usch... tur att man har en flaska vin och ett badkar att trösta sig i =P

Eh, nu e det kaffetime, innan jag sätter mig på tåget och drar til sthlm ENSAM!! Herregud, jag kommer att åka vilse och hamna i göteborg, fast det är ju lugnt. Isabell är där över helgen så då litar jag på att hon tar hand om mig... Jaja, det går som det går, ingen idè att oroa sig över det.

Ha det bäst folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0