money money money

Det är såna där papperslappar som alla blir helt galna av och jag aldrig har.  Jag vill ha jobb NU så jag åtminstonde slipper leva på havregryn och pasta.

Fredagkväll var jag först till TBK och träffade alla underbara agilitymänniskor, det var jättekul! Blev tacos och priser till alla duktiga som tävlat under 2008. Efter det drog jag in till uppsala (ja, vet, det är sånt man inte ska göra om man inte har pengar men men)  Var hem till Roy och spelade singstar, fattar inte hur han lyckas vinna hela tiden, skyller på att jag håller på att bli förkyld =P Sen drog vi ut till redroom, inte det bästa stället i uppsala direkt måste jag säga.

Idag har det varit segt, fick mess från Micke att det var fest hos Roy ikväll, får se, vet inte om det är värt mina sista pengar att åka dit... Fast det vore iof jättekul, jaja, ska fundera vidare

Over and out people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0