Another week gone

Herregud vad tiden går fort, oktober juh =S AAAAAHHHHHH!!! Fatta, nej, jag blir knäpp. Snart är man där, gammal, grå och plågande personalen på Forshem (eller kanske inte Fors om de nu ska lägga ned det *snyft* men nått annat ställe). Blir ändå konstigt glad av hösten, tror det är alla färger, luften och lugnet efter sommarens hysteriska "det är sommar NU MÅSTE DU HA KUL!!!". Om jag gifter mig nångång ska jag gifta mig på hösten, herregud vad mysigt (och jag vet att Roy inte läser min blogg, och förhoppningsvis inte kan tillräckligt med svenska för att förstå vad jag skriver iaf, så jag kan skriva om att gifta mig utan att han freakar ur mohaha).

Ikväll är det dags att plåga nybörjarna på  TBK igen, är himla kul att ha kurs, och de här är så intresserade och uppmärksamma att det gör det ännu roligare. Är så kul att se att de verkligen har utvecklats =) Då bliiir man glaer som instruktör. Innan kursen har jag tänkt träna lizan lite igen, finslipa våra framförbyten inför helgen. Hörde av Karin att Jennifer kommer hem så då  får vi rejäl konkurrans, vet inte om Birgitta tänker komma också, men det kanske är bra, som jag så förrut, man vill ju vinna för att man har kommit framåt och är bäst, inte för att de andra gör misstag och har en dålig dag.
Imorrn är det kurs igen, så vi kan inte säga att vi inte har tränat =P

Ha det bäst gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0