Snö och vatten

Vill att det ska torka upp ute så man kan få träna NU! Var på klubben i måndags och då låg hela agilityplanen under vatten och snö, resten av planen var bara lera, inte kul.. Nästa helg är det dags för vår första klass 2 tävling, nervöst, fast ska nog inte forvänta mig för mkt. Målet är att GASA och ta oss runt, vilket inte är det lättaste.. får se hur det går... Fyller även är nästa lördag, Hurra för mig :P planen är att ut och festa på fredagen, pratade med Sandra och det lät som hon ville haka på, kul ,har inte setts på uberlänge =(  Ska höra med lite mer folk om nån vill hänga med. Men som Roy säger, de flesta svenskar måste man boka möte med år i förväg om de ska hänga med. Sen finns det ju såna underbara människor som Hanna och Sandra som man bara kan ringa =)

Annars kämpar jag på med anatomikursen. Det är inte så svårt egentligen, bara så enormt mkt man ska kunna... suck och suck.

Nu ska jag ut och springa en stund, ladda inför vårruset som min kära mor lurat med mig på, tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0