Tillbaka till vardagen

Så här efter påsk, känns kul att komma igång med pluggandet igen. Hur skumt det än må låta, jag trivs verkligen med utbildningen. Påsken har varit helt underbar, kanske inte så mkt just pga av att det varit påsk, utan mera för att jag och Roy firade 1-års dag. Åkte på kryssning med galaxy. Det var helt amazing. Så härligt och kände mig så lycklig och avslappnad. Vi spenderade mkt tid med att bara vandra runt på båten, ta en drink och bara prata. Det var nog den bästa helgen på mkt mkt länge. Jag älskar dig Roy!

På påskdagen var vi på konst på väg med familjen. Det var kul, kanske mest att umgås med familjen dock, är inte så konstintresserad, men helt okej dag. På kvällen åt vi påskmiddag i fors och sen tog jag, Roy och Alec bussen hem hit och hade singstar/ ölspelskväll. Insett att det kanske vore smart att skaffa alkolås på mobilen, skämde ut mig lite smått så där som jag brukar göra ;) Helt normalt..

Nu blir det snabbstädning av katastrofområde (dvs lägenheten), promenad och plugg.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0