Tvättar och grejar

Började inte dagen på bästa sätt måste ju påstås, vaknade 5.00 av att viss person ringer och väcker mig, eller nja, var redan vaken, Roy skulle till jobbet men ändå.. Vet inte varför men svarade iaf och försökte på ett snällt sätt tala om för viss person att det är oartigt (och rätt konstigt) att ringa folk man inte träffat på över 1 år mitt i natten, eller ja, 5 på morron.  Viss person, som nog var rätt full, verkade inte fatta detta?  Han gav trots allt upp till slut. Roy däremot blev inte glad över samtalet (lite smått skitförbannad) vilket iof kan vara förståligt... Hujoj vilken morgon.
Vid 9 sen kom mamma och hämtade mig, skjutsade ut mig till fors så jag kunde låna deras tvättmaskin. Måste få ordning på lite kläder till kryssningen imorrn, wohooo!  Nu sitter man här och väntar på att maskinen ska bli klar så jag kan stoppa in mera tvätt, partiii! Annars vet jag inte vad jag ska hitt på idag, skulle behöva motionera skruttpluttan lite, hon e så uttråkad så det är inte sant, men vågar inte ifall jag skulle bli sjuk igen tills imorrn. Hm, knepigt... Fortsätter väl lyssna på lite music och kika på ansiktsboken (låter inte lika coolt på svenska av nån andledning?)

tjotjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0