Imorrn...

Åker vi! Har börjat packa men det känns fortfarande lite overkligt av nån andledning. Har fjärilar i magen, inte så mkt för att åka till England utan mer för att träffa Roys familj och Ash och Crystal.  Jaja, jag vet att de är jättegulliga och härliga människor men iaf, det är ju lite viktigt liksom :S  Ska bli skönt att komma iväg ett tag, behöver det tror jag. Roy och Ash verkar ha en hel del skumt inplanerat i England, Roy pratade bland annat om att gå på nattvandring i ett av Englands mest hemsökta hus haha, spännande :p Sen blir det väl festande en hel del, ev fotboll och tälttrip men vi får se... Ska bli grymt kul! Kommer sakna min stackars vovva däremot. Hon ska vara med mamma och pappa nu i två veckor så jag tror inte det går nån nöd på henne. Har en tävling inplanerad i Knivsta samma dag som vi kommer hem från England. Ingen vila här inte :p Har ju som mål att vara uppflyttad i trean innan hösten och upptäckte nu att det inte var så mkt tävlingar alls kvar i år så försöker väl åka på så många som möjligt, trisst att vi har behövt ha paus hela sommaren, suck. Men till nästa år skulle de tydligen ändra reglerna så att löptikar får tävla så då blir det mkt bättre, inte kul att behöva ha flera månander varje år när man inte kan tävla.

Nu ska jag ut till fors och tvätta det sista till imorrn

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0