school time

Igår drog man igång pluggandet igen, ny termin med en massa spännande kurser. Gårdagen var iof rätt seg med en hel dag info som skulle ha kunnat tryckas in på två timmar istället för sex timmar... Idag blir det föreläsningar iaf, liiite bättre de.

Förra helgen var riktigt rolig med bowling/biljard med boyfriend och systeryster på fredag och kräftskiva i fors på lördagen =) Söndagen var inte lika trevlig men det struntar vi i. Min käre far fick för sig att slänga min kamera i golvet i helgen, så nu ska man få en ny, tydligen ännu bättre (då de slutat sälja min kamera). Så det kan gå :P

Nästa vecka börjar VFU.n, ska tydligen vara på Frodegården i Uppsala. Lite nervös är jag men hoppas det blir himla kul. 4 veckor framåt ska man vara där och flänga runt.

Nej, nu bär det iväg till BMC igen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0