forever and always..

Nedräkning till julafton pågår!

Idag skolkar jag från skolan, mohahah... råkade sova liiite för länge imorse... klockan ringde 6.00, tänkte att jag kan skippa första lektionen och åka ner till 9. Ställer klockan på 7.00 och somnar om, klockan ringer... tänker 5 minuter till, stänger av klockan och vaknar 11.30, ops...  Idag blir det städning och låååångpromenad med underbaraste vovven istället.

Kan inte fatta att det snart är 2011? Vad hände med 2010? Börjar jag verkligen bli så gammal? Vet att damerna på jobbet alltid brukar säga att tiden går sååå fort, jag börjar ana att de har rätt... Efter nästa termin har jag klarat av halva ssk-utbildningen... skumt känns det...

På torsdag ska jag shoppa i Gränby med mina Sandror<3 Wonderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0