blodet droppar



Venprov är det vi har pysslat med idag, var faktiskt riktigt kul... tills man skulle prova på riktiga människor, sina stackars klasskompisar i det här fallet. Blev ju skitnervös! Stackars Evelina, tror jag helt massakerade hennes arm... var jättesvårt att hålla nålen still medan man bytte hand, släppte på stasen och drog bort behållaren... hmm, kräver nog mer träning. Slutade tidigt idag, 11.10, skönt, har sån grym huvudvärk. Ska ta en kopp kaffe och glo på tv en stund, sen tänkte jag ta en lååååångpromenad med Liza innan Roy kommer hem.

Tror huvudvärken är mkt psykologisk, har inte mått så bra sista dagarna, och gårdagen gjorde inte saken bättre. Jag fattar inte att jag e så dum, varför jag bara inte kan knipa min stora käft när jag vet att det bara kommer bli fel... Menade inte att de skulle låta så allvarligt som det gjorde, jag ville inte skrämma honom, bara förklara... att det ska vara så komplicerat hela tiden, helt underbart oftast, men grymt komplicerat... *suck*
Jag älskar honom, det är viktigast....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0