Bojkotta BJ!

Blir så jävla förbannad så det är inte klokt! Skulle ut på BJ igår... jag och Hanna kom in utan problem, betalade och allt, men Roy vägrade de släppa in... för att kanten på hans jeans var lite sönderriven! Jag menar, det syntes inte och OM det nu skulle ha varit ett problem kunde han väl bara fixat en sax och klippt bort kanten?! Jag fattar verkligen inte, trodde de skämtade först... Jävla powertrip idioter, inte konstigt att de knappt var nå folk där om vakterna beter sig sådär mot alla... Nej, no more BJ för min del! Från och med nu är det bara SALUHALLEN som gäller <3

Kvällen var förutom det ganska bra faktiskt, vi började med att gå och äta på thai village, thaibuffe och glas rödvin. mumma. Bara jag och älsklingen, så mys. Sen gick vi till terassen och mötte Hanna. Drack lite öl och snackade skit, planen var då att vi skulle gå till Saluhallen sen, men de hade inte öppet på fredag så vi gick till BJ, ja, ni vet hur det gick... så vi gick tillbaka till terassen och drack mera öl, eller ja, jag beställde sangria (fick bara sån lust att dricka sangria). Bartendern såg fundersam ut och frågade sen sina kollegor om nån kunde göra sangria? Tror en av killarna kunde, försökte iaf, smakade inte spansk sangria, men jaja... lite för lite vin och mkt surtgrejs tror jag.. men jaja, det dög... längtar fortfarande efter riktig spanish stile sangria dock... tar en kopp kaffe istället.. kanske e bättre i det här vädret... suck på snön!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0