Just want ur fashion

Shoppat idag, som f*n, om man säger så... Skulle in till uppsala och fixa kårleg, tänkte då att jag passar på att köpa nya skor på än gång. Sen gick jag in på cubus.. Köpte nya underkläder, jeanstights, och då behövde jag ju en skjorta till de, och ett linne (av okänd andledning). Sen köpte jag skor, två par... och gick igenom Ålhens på vägen hem, och där har de ju Kenzo amour, Thezzans favvoparfym, så den var jag ju tvungen att köpa, för nästan 800 spänn...
Dum som jag var åkte jag in i strumpbyxor och skjol. Hann knappt av tåget innan jag insåg att det här går inte... Började redan få skavsår på låren av strumpbyxorna... hemskt är det, mönstrade strumpbyxor var de, aldrig mer säger jag bara! Har blåsor på låren, hur sexigt är de på en skala? Inte så sexigt nej... och ONT SOM FAN gör de, hua.
Ikväll åker man hem till päronen, Roy tänkte jobba så inte kul att sitta hemma själv.

På tal om nått annat blev jag grymt sugen på att köpa hund idag, satt på blocket och kikade och hittade bordercollie valpar efter Lizas syster Vizzt! Hon är dessutom godkänd vallhund och pappan till valparna är jättefin... men nej, jag SKA INTE köpa nån ny hund än. Vänta till nästa år iaf, men det kliar nått enormt i fingrarna..

Imorrn blir det tävling i Fagersta med agilitygänget, det ska bli så himla kul, taggad e jag. Hoppas vi kan hålla ihop det, och orkar hålla fokus uppe, både jag och Liza (jo, mest jag ja)... Roligt roligt e de iaf, tre starter är de så nått lopp kan vi nog få till om inte annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0