Plugga och plugga mera

Är vad jag ska göra imorrn. Har "ledigt" imorrn, trodde jag hade läget under kontroll men tydligen inte för rätt som det är dimper det ner 29 (eller vad de nu var) frågor om författningar som ska besvaras innan fredag. Jippi! eller inte... Jag är så trött på pingpong, man får leta upp uppgifterna och risken att man missar nått är ju rätt stor då, och även om man hinner se det i tid hade det ju varit  bra för planeringen att inte hitta på uppgiften tre dar innan den ska vara inlämnad. Nej, det här kommer att klagas starkt på i kursutvärderingen. blä!
Annars har det varit en helt okay dag idag, kom hem vid 18 eftersom tågen var inställda IGEN.. men nu ska vi inte klaga över det också. Tog bussen hem för att vara säker, litar inte fullt på tågen längre måste jag erkänna.
Har varit hemma själv hela kvällen, Roy var i Knivsta och höll på och fixade med traktorn. Hade Liza med sig. Skönt att kunna plugga iof utan att behöva tänka på vovvan hela tiden. Nog för att jag mest satt och glodde på facebook men ändå.

Men nu ska jag gosa ner mig i soffan med kaffekopp och pojkvän och kika på let`s dance... himmel =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0