Taggar

Inför kvällen. Jag fattar inte, visst ska det bli kul men känner mig typ överexalterad, tror jag måste ha varit uttråkad på sistone... NU blir det Paaaarttttyyy iaf! Annars jäklar ska jag tvångsmata folket med dricka och släpa ut dem! Tror det blir en rätt lugn helg annars, kanske lite skridskoåkning i fjällnora? Jo, låter inte helt fel nej.. Ska försöka hinna klämma in lite agility däremellan, behövs verkligen, förutom att det är grymt kul och jag längtar, verkligen längtar, till säsongen drar igång igen. woho! Idag har jag varit lat, eller ja, städat och diskat och tvättat och köpt nya strumpbyxor har jag gjort, men ingen skola, det är inte bra och jag har smått panik över det men ingen ro alls att ens snegla åt en bok. Får bli tomoro och på sunday, så klart. Är hemma hos päronen nu och väntar på modern så man kan åka hem och fixa till sig lite... Lizan ska bo här ute i fors över natten, stackarn, hon känner verkligen av när hon ska bli lämnad och även fast jag är helt säker på att hon inte mår det minsta dåligt av att vara med mina föräldrar följer hon mig som en skugga så fort vi kommer hit och sen får jag såna hemska anklagande blickar att man nästan (men väldigt mkt nästan) funderar på att stanna hemma ikväll...
Nej, nu måste jag skutta vidare igen!
Tjotjo people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0