You found me...

ah, älska the Fray. Underbar låt.
Idag har man haft färdighetsträning, vilket innebär att jag matat, tvättat och bäddat åt mina kära klasskompisar, skitkul var det iaf. Slutade tidigt, vid 12. Åkte hem och totalslocknade på soffan, fattar inte, sov ändå till 17... Kan ju inte vara normalt? 4 timmar och fortfarande seg. Inte bra, ska försöka ta mig ut med Lizan lite men vet inte... vänta på Roy tror jag, när nu han kommer hem... depp dag.  Fick mina böcker så nu ska jag iaf börja läsa. Bläddrade lite i "Våldsutsatta kvinnor- samhällets ansvar", och den blev man ju inte mkt gladare av. 100 miljoner döda flickor pga av fosterabortering och spädbarnsmord... och 3,5 miljoner flickor och kvinnor som dör VARJE ÅR, pga av misshandel, våldtäkter, könsstympning och sexhandel... Rolig läsning.

Imorrn blir det venprovtagning på ktc... spännande, skulle väl kunna vara en beskrivning, vi ska sticka på varandra efter vad jag förstått.. Hoppas jag inte förstör mina kära klasskompisars armar allt för mkt... hua.

På tal om nått helt annat så var jag och Liza och tränade i bälinge igår. Tog bussen till löfsta och gick sen, tog typ 1,5 hemifrån till bälinge, inte så farligt. Kommer dit och upptäcker att det är en massa bilar där, tänker oh no, nu e de kurs. Trodde jag skulle behöva gå hem igen men om tur var visade de sig att det bara var knivstagänget som hade "inofficiell" träning, så jag hakade på där. Blev hur nervös som helst, fattar inte varför, visst det var inga lätta övningar de körde, men inget som vi inte klarade av. Är så irreterande att jag inte bara kan lita på mig själv. Blää. Blev bättre mot slutet på träningen iaf, slappnade av lite igen. Längtar till tävlingssäsongen drar igång och det blir varmt så  man kan träna ute igen, är så härligt!

Nu är det nog kaffetime

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0