Dreams

Hade världens läskigaste dröm inatt. Drömde att jag och Roy skulle gifta oss (men det var inte det läskiga). Nej, mina föräldrar hade ordnat det utan att berätta för varken mig eller Roy, så jag var ute och gick med hunden och alla satt i kyrkan och väntade. Pappa kom och hämtade mig mitt ute i skogen och körde mig till kyrkan i joggingbrallor och tjocktröja. försenad och allt.  Roy hade inte heller hunnit byta om, så vi blev tvugna att gifta oss i mjukiskläder. Jag var jätteledsen och Roy var jättearg för han ville för det första inte gifta sig än, och defenitivt inte i mjukiskläder... Hua, hemskt var det. Så mamma och pappa, ordna INGA bröllop utan att berätta det för mig först :P

Annars e det en lugn dag idag, ledig. Ska ta en promenad med lizafiza och sen stanna hemma hos päronen och kolla på en dokumentär om hundar som tydligen skulle vara jättebra. Imorrn börjar skolan på riktigt, ska bli så kul. Har inte riktigt fattat studentlitteraturen än, var ju hur mkt böcker som helst! Får fråga imorrn hur det blir.
Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag druttar iväg.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0