Förkyld, alt bakis, alt förkyld och bakis

Fredag... igår var intensivt, hade inga lektioner som tur var men nollningsfest hela kvällen... Började med lekar i bergaskolans matsal, jättekul! Sen drog vi till stocken, var där vid halv åtta så inga problem att komma in denna gången... Blev en lååångkväll, i väldigt obekväma skor, men kul var det! Tog tåget hem vid halv ett, skulle gå 0,19 men var försenat så klart, som alltid...
Jätteseg idag så tror det blir lugn kväll hemma ikväll om jag ska orka imorrn, förkyld dessutom mitt i allt. Inte bra, men jag överlever.

Idag blir det föreläsning om vårdhygien,  wohoo spännande :P Tror inte det är alltför avancerat, passar mig perfekt idag.

Måste nog designa om bloggen, vill inte ha vinter mer nu, NU ska vi ha vår, solsken och tulpaner, wiihiii! Bara 2,5 månad till april! Tänk de, nedräkning pågår. Har varit tillsammans med Roy 1 helt år då, har planerat att åka och kryssa till Tallin eller nått. Myyyys <3

Nu ska jag klunka lite mer kaffe innan jag druttar tillbaka till uppsala. Vill flytta nu, så jobbigt att bo i tierp, man hinner ju knappt hem innan man ska tillbaka igen *suck*

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0