Fredag igen

Ikväll åker vi hem till Jessica och Emil, blir champagne och spel. Ska bli superkul, eller supakul kanske, mohahaha. Annars har det varit lugnt idag, var till Bälinge och tränat med Karin. Liza skötte sig faktiskt jättebra med tänke på att hon inte tränat på evigheter. Det enda som inte riktigt funkade var kontaktfälten på A.et, hon typ segade hela nedfarten, istället för att "rinna" ner och trampa. Kallt var det iaf, höll på att frysa fötterna av mig.
Blir nog ingen tävling nästa helg, har ju inte tränat plus att Liza börjat löpa mitt upp i allt. Vi satsar nog till våren istället. Rättvik i mars tror jag passar bättre, då SKA vi bli uppflyttade, vill gärna va uppe i 3.an innan hösten, men vi får se...
Imorrn blir det hockey i Gävle, ska bli skitkul. Roy ska iväg och spela fotboll på fm, i snön, i -30, ja, de e störda, jag tänker stanna hemma i värmen.

Nu måste jag gå och ge vovvan mat innan vi åker!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0